CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Friday, January 16, 2009

Semalam...

Hmnn...aku tak tahu nk kata mcm mana...tp rsenye...harini mmg rasa mcm kosong sikit sbb Ain dah xda...hurm...dari pagi sampai ke petang...rase bosan...naseb baek bz sket sbb ada kne g bank siang tu...so xda la terasa sgt...tp mmg hidup aku ni betul2 rasa kosong la...kat rumah aku pun bknnya ada sesiapa...abg2 aku semua dah balik U...tinggal aku sorang je...adk aku lak sekola..perent tentu2 la keje...semua balik malam ooo...bosan...sunyi gila rumah ni.....

Kerja aku xabes2 maen Habbo je...ahaha...maen Habbo pun sakit hati gak...ade2 je orang cari pasal...sampaikn aku pun dah malas dngn Habbo...lgpun harini semua orang macam xda mood je...termasuk la aku sekali...ahaha...rasa macam malas nk maen Habbo lg dah...tp nasib baik ada Ben...xda la bosan sgt...ahaha...c Eyda 2 pulak tgh ada probs agaknya...murung semacam je...harap semuanya ok je la...Malam tu pulak Fa ada on Habbo...die masuk sekejap add aku jd fren...then senyap...stress die kata...hope she's gonna be fine...

Erm...Malam tu...lepas Habbo tutup...aku ada duk borak dgn Fa sampai pagi...abes borak ngn die baru aku start tulis blog ni...seronok jgk dpt borak dgn die...yela...dah lam xborak...sekali sekala dapat chat kat YM seronok jgk...hehehe...pasal Aina pulak...entah macam mana aku boleh lupa pulak dah Birthday dia semalam...apa lg...merajuk la die...xlama lepas tu dia ok...depan2 ok la...dalam hati siapa tau kn...tp mmg aku rasa bersalah sgt2 sbb boleh terlupa tntg hari jadi die....teruk betul aku ni...xtau la macam mana leh lupa...

# - Lol...hari yg sangat blur...fikiran duk melayang entah kemana....@_@

0 comments: