CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Monday, January 19, 2009

Indah Lelapku

video

Erm...aku tak tahu kenapa boleh jadi macam ni...maybe semuanya kebetulan...baru2 ni...aku ada berkenalan dengan seorang gurl ni...die ni...selalu mengingatkan aku kepada Qis...maybe semuanya kebetulan...terdapat sedikit persamaan d antara dia dengan Qis...tp aku yakin...dia ni pun ada ciri2 die yang tersendiri...aku tak dapat kata yang die ni serupa macam Qis sebab aku baru kenal dia...tp memang ada sedikit persamaan d antara dorang berdua...wlaupun macam tu...aku tak tahu kenapa...tetapi aku dapat rasakan sesuatu dari dalam diri aku ni...sesuatu yang tak kena...bila aku berkenalan dengan dia...Eda...haha...maybe semua tu perasaan je...lagipun aku tak ada apa2 dengan dia...n maybe tak akan ada apa2...haha...aku tak boleh meletakkan apa2 harapan...walaupun aku rasa die ni lain dari yang lain...tp aku tak tahu apa2 tentang dia...

# - Aku tak tahu macam mana nak luahkan apa yang aku rasa...maybe semua ni hanya mimpi untuk menenangkan aku seketika...semuanya berlalu dalam sekelip mata...
# - last post before balik poli...

0 comments: