CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Friday, January 16, 2009

The SB Members

video

- sweet memories 2008 -

Haih...dah pertengahan bulan satu aku baru nk cerita pasal kenangan tahun lepas...yela...video ni pun aku baru dapat...spatutnya dah lama da..tp sbb masa Fa buat video ni...aku xda...aku kat poli masa tu...lama gila tak balik...lebih sbulan kot...tahun lepas mmg macam tahun yg sangat menyakitkn bagi aku...terlalu byk sangat kenangan pahit...tp dalam kenangan2 pahit 2...tetap ada kenangan yang manis....antaranya ni la dia..."Da SB members"...dorang ni dah banyak menceriakan hari2 aku tahun lepas...thanks sbb sudi terima aku...walaupu aku ni tak seberapa...

Aku berkenalan dengan dorang ni pun secara kebetulan je...memang kebetulan...bermula daripada Hani, Nur Irdina Farhani...salah sorang daripada ex aku...sbb die la aku boleh berkenalan dengan dorang semua...so...terima kasih banyak2...walaupun die dah permainkan perasaan aku...tp die jgk dah bg aku sesuatu yg sgt berharga pd aku sekarang ni...kawan2 aku...yg aku kenal masa dengan dia...


Yang 1st aku kenal...Juna dgn Fa...masa tu kenal pun kebetulan je...ahaha...(ada sesuatu yg xleh cite pasal ni...tp tetap permulaan satu kenangan manis dalam hidup aku...)...then dari situ...aku kenal Ben...tak lama lepas tu Qilot...Mangga...Dianza...Koko dan yang Lain2...antara dorang semua ni...masing2 ada ciri2 tersendiri...ada yg aku suka...ada yg tak...tp dalam berkawan..biasa la...kita kena bertolak ansur...=)

Apa yg aku boleh kata untuk discribe dorang ni...Ben...matang, Qilot...comel, Mangga...pelik, Dianza...Manja, Juna...jiwang, Koko..kelakar, Fa...so DAMN HowT!...ahahaha...xde lah..aku gurau je...ape pandapat aku pasal dorang...bia aku je la yg tau...ahaha...neway...Thanks sbb sudi berkawan dngn aku...sudi terima aku walaupun aku mcm ni...ahaha...

Well...ape yg aku harapkan..hubungan kitorang semua akan kekal sampai bila2...aku seronok depat kenal dengan korang...thanks untuk kenangan yg telah korang semua berikan...aku sentiasa rindukan masa2 gembira kita dulu....xda ape yg aku boleh kata...cume berharap yg baik2 je untuk korang semua....

# - Thanks kpd Fa yang buat video ni...

0 comments: