CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Sunday, January 11, 2009

Betul atau Salah?

Hmnn...ak ambil keputusan utk bgtau BF baru Qis 2 pasal ak dgn Qis dulu...aku tau...Qis penah bgtau kat BF baru die 2 yg die dah lama xkapel...dalam 2, 3 bulan mcm 2...padahal baru je break dgn aku...die kapel ngn budak 2 pun masa still kapel dgn aku...bape hari lepas tu baru minx putus dgn aku...then...bila ak contact BF baru die ni...die bgthu aku...Qis bgthu die...yg BF die yg sbelum ni dah meninggal dunia d sebabkn accident...(WTF Man!!)...Ak pun xleh nk kata apa lg la...aku tau budak ni mesti xpecaya cakap aku...tp aku cuma buat ape yg aku rasa patut je...aku dah bgthu...terpulang pada die nk percaya ke x...aku pun berat nk masuk campur hal dorang ni sbenanye...terpulang lah pada korang...semua ni dah xda ape2 kaitan dgn aku...aku dah kalah lama dah pun dalam game ni...datz all...

# - Aku xtau ape yg aku buat ni patut ke x...bgthu kat bdak 2 pasal ak dgn Qis...apa yg ak tahu...aku mmg dah lama kalah...GAME OVER!!!

0 comments: