CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Thursday, September 3, 2009

zzzz...

Ni apa yang berlaku semalam...

Hari selasa aku tak kerja, hujan...

Aku boleh je datang, tapi datang pun dah tengah hari...

Aku malas datang pasal nanti kene marah...

Then semalam aku datang2 kene marah...

Aku baru tak datang 2 hari macam aku dah tak datang seminggu lak dia nak marah2...

Aku tak datang 2 hari, kali pertama aku tak datang tu...

Aku dah ganti kerja hari Ahad...

Memang la haritu kerja bertiga...

Aku, Jack, Auwal.

Tp masaalahnya, kerja banyak, Jack datang dah dekat pukul satu, balik kul 6 tepat...

Auwal lak keje nak marah2, keje sikit, lepak lebih, sebok borak dengan Ijoi...

Aku rasa macam haritu aku kerja sorang2...

Aku da la praktikal je, pekerja tetap kerja macam sial...

Buat kerja dekat Lvl 24 tu, kena complain...

Sampai harini la kene complain...

Dorang semua duk salahkan aku kerja x betul...

Fikir la...

Macam mana nak betul, 1 floor...

1 floor ada 200 lbh floor box...

Aku nak kene install, nak kene skru, nak kene test...

Kepala hotak dorang aku buat semua tu sorang2...

Tau complain, tak tengok camne aku kene wat keje...

Aku da la praktikal je...kerja cam kuli lak...

Plus haritu, aku x makan langsung, then sempat minum kopi xde susu, xde gula masa lunch...

Nak cepat siapkan kerja punya pasal...

Buat nak cepat2 pun, malam gak baru siap...

Last2 semalam kena marah pasal aku tak datang 2 hari...

yang seharinye aku dah ganti kene kerja macam sial...

Bukan ape, sakit hati la...

Aku kerja mengalahkan pekerja tetap, elaun Rm300 sebulan...

bayar parking rm2 setiap hari, plus makan dengan minyak moto...

Parent aku mana kasi dwet belanja sekarang, aku duk korek2 jela duet pinjaman...

Nak kire kerja aku dengan elaun, bape sen sangat la yang aku dapat...

Tambah dengan maki hamun, tuduh2 semua tu...berbaloi ke?

Setakat apa yang dorang ni ajar, entah la...

Aku rasa aku lagi banyak belajar pengalaman sebagai pekerja kuli dari ilmu bidang electrical dekat sana...


• Aku bukan nak merungut, tapi siapa yang ada dekat tempat aku pun akan rasa macam ni...kerja separuh mati...tak dapat ucapan terima kasih pun...tak cukup dengan sakit kepala yang aku ada...kena maki hamun...nak kerja pun takde mood...

0 comments: