CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Thursday, September 3, 2009

Hmnn,


Sejak kebelakangan ni aku tahu...Aina kerap menangis...

Semuanya salah aku...

Dua hari berturut2 ni...

Aku dah buat dia menangis...

Bukan aku sengaja...

Tapi memang terlalu banyak kekurangan aku sekarang ni...

Aku taknak la semua ni ganggu pelajaran dia...

Hmnn...

Dia dah la jenis yang susah berhanti kalau menangis...

Bila dah menangis...susah aku nak pujuk...

Dia kuat merajuk...

Aku dah cuba kawal keadaan...

Tapi itu je yang mampu aku buat...

Dengan beban yang ada dalam kepala...

Campur dengan dia...

Siapalah yang faham apa yang aku rasa...

Sebab tu aku malas couple...

Siapa yang couple dengan aku...

Memang takkan happy pun...

Aku sendiri tak ada kegembiraan tu...

Macam mana aku nak berikan pada orang lain...


•Dia dah cukup baik, masaalahnya bukan dia...tapi aku...aku...

0 comments: