CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Wednesday, September 9, 2009

Rasa Ini...


Hmnn,

Setelah seketika...

Rasa yang aku cuba lupakan...

Kini datang kembali...

Kesakitan...

Itu yang aku rasa...

Kenapa jadi macam ni...

Kenapa tak terus pergi...

Apa salah aku...

Kenapa buat aku begini...

Aku tak mahu ingat lagi...

Tapi rasa ini kerap kembali...

Mana silapnya...

Mana salahnya...

Apa salah aku...

Aku dah cuba...

Cuba berikan segalanya...

Tapi siapa sangka...

Kesakitan...

Yang tiada akhirnya menjadi balasan...

Apa salah aku...

Biarlah aku lupakan segalanya...

Aku merayu...

Pergilah dari aku...

Seperti kau yang telah pergi selama-lamanya...

Still...

About Qis and Hani...

•Kadang2 bila Rahaina merajuk...dia akan mula cakap yang bukan2...yang akhirnya memberi kesan pada diri aku...

0 comments: