CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Tuesday, September 1, 2009

Hmnn,

Sebenarnya aku memang rasa semakin lemah sejak kebelakangan ni. Aku sendiri tak tahu kenapa, tapi kadang2 aku rasa macam dah putus asa. Terlalu banyak yang bermain difikiran aku...

Bila aku fikir balik, terlalu banyak benda yang aku dah hilang, aku hilang hidup aku, aku hilang diri aku yang dulu...aku tak tahu kenapa semuanya jadi macam ni...tapi mungkin segalanya berpunca dari diri aku sendiri...

Bila aku dah kehilangan Qistina, aku rasa macam tak boleh terima, aku terlalu lemah bila dia hilang macam tu je. Then aku mula pencilkan diri aku dari semua orang...sekarang...percaya atau tak...aku dah tak ada real friend langsung...

Aku dah tak ada kawan nak keluar lepak, aku dah tak ada member untuk lepaskan tekanan, tak ada member untuk bergembira...aku dah kehilangan semuanya...

Apa yang aku ada, aku pun tak tahu, aku sekarang ni pun dah macam loser, hidup aku cuma kerja dan rumah. Aku balik kerja, duduk rumah, dah lebih setahun aku macam ni...patut la aku hilang kawan2 aku...terlalu lama memencilkan diri...

Bukannya apa, bila aku dah kehilangan Qis, aku quit hidup bersosial...bila aku quit...then aku hilang segalanya...aku dah tak boleh masuk dengan benda2 macam tu...bila keluar dengan dorang pun...aku diam je...cuma layan kepala aku...

Sekarang...aku buat apa pun...semua sorang2...shopping sorang2...movie sorang2...makan sorang2...tak ada member...aku dah tak pandai nak bergaul...aku rasa macam x boleh nak masuk je...dulu tak ada pun macam ni...semua maen pakai layan je...

Hmnn...

Aku rasa macam dah tak ada guna life aku sekarang, kawan2 aku yang tinggal ape...sekadar classmate je...classmate...sampai bila boleh tahan...dorang hanya akan ada dengan aku bila dorang perlukan aku je...bila dah habis study...semuanya lesap...

Entah la...aku pun tak tahu nak buat macam mana...tension...

Then tentang Eyda, perkara ni memang unfair untuk dia...aku benci dia semata2 sebab dia ada persamaan dengan Qis, aku tak boleh terima, aku rasa sakit hati bila ada perkara macam tu, dalam hal ni memang aku yang salah...aku pernah cuba kawal perasaan benci aku ni...tapi setakat mana la aku mampu bertahan...silap aku sbb hilang kawalan...

Pasal Ben, dia dah banyak kali kena dengan aku...aku yang selalu hilang kawalan...bertindak yang bukan2...aku sendiri dah fikir banyak kali...sampai bila aku nak jadi macam ni...memang bukan aku yang nak...tapi ada masanya memang susah nak kawal...yang rapat dengan aku la yang jadi mangsa...aku mula fikir dan cakap yang bukan2...

Sebab tu aku ambil keputusan untuk jauhkan diri dari orang...aku tak dapat kawal diri aku...tapi bila aku buat keputusan macam tu...aku rasa lost...aku hilang macam2...aku rasa hidup aku kosong...aku nak hidup aku yang dulu...tapi aku bukan orang yang sama macam tu...

Aku terlalu lemah...aku tak tahu kenapa...dulu sebelum aku pernah couple...aku jarang menangis...dalam setahun tu...tak cecah 5 kali pun...boleh kira dengan jari...sebab masa tu aku x ambil serius banyak perkara...aku x kisah...

Tapi...sekarang semuanya dah berubah...bila ku tertekan je..mula la fikir yang bukan2...bila dah buat sumthing yang bodoh...baru berfikir...then menangis...bukan la menangis teresak2 macam tu...tapi kadang2 air mata aku mengalir bila aku terfikirkan beberapa perkara...

Blog ni pun...entah la...aku dah x rasa macam aku boleh luahkan segalanya...apa yang aku buat sekarang ni pun aku tak tahu...hmnn...aku memang rasakan yang aku perlukan seseorang...seseorang untuk aku peluk dan menangis...tapi aku tahu...orang tu takkan tahan dengan aku...so...biarkanlah...

• Ben, aku gembira kau tak apa2 =)

0 comments: