CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Friday, September 11, 2009

Praktikal.

Hmnn,

Ni antara keadaan2 di tempat praktikal aku, budak praktikal je...nak elak dr chargeman...lepak store.



Floorboxes.





Barang2 keperluan.



Tempat lepak tido masa lunch. Tersembunyi dan jarang ada orang ganggu.







Pemandangan dari atas.



Facehugger (Alien)



Nak bagi nama apa pun tak tau, orang dawai je la kot.

Kerja aku ni, kadang2 je bosan. Tapi bila dah bosan2, biasa la, gatal tangan buat yang bukan2.



Kadang2, curi2 ambil gambar dulu, baru buat keje...

Hmnn, aku malas nak upload pic sgt dekat blog aku ni sebenarnye. Tapi haritu Ben ada suruh letak, so..ni la dia..aku letak sikit. Datz all...

2 comments:

Daz Dianza said...

orang dawai 2 comel!
xnk bg aq satu ke?
hahhaha

Kiddo said...

aku da buang da orang dawai tu...=)