CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Sunday, July 12, 2009

Untitled.

Hmnn,

Maybe aku silap, silap tentang beberapa perkara, net, n real, sememangnya jauh berbeza. Net, sememangnya fake. Net ialah net, tak akan jadi realiti tak kira apa pun.

Lebih baik aku focus pada life aku, real life. Lagi beberapa hari je ni, tak sabar lak aku. Semua kawan real aku dah bz dgn study, dah tiba masanya untuk aku jadi macam dorang.

Aku nak rest dari semua kepenatan ni, penat! penat dengan kawan2 aku yang selfish. Aku tak wujud bagi dorang, so ada baiknya aku lenyapkan dorang dari hidup aku. Baik tak ambil tahu dari terus sakit hati dan terasa sendiri.

Kadang2 aku rasa macam loser lak, yela, dulu aku pernah korbankan masa aku dengan real fren aku semata2 untuk bersama dorang padahal aku bukan tak ada kawan real pun. Korbankan masa untuk korang yang tak pernah hargai aku pun. Bongok tol aku.

Aduh, cuti 2 bulan ni lama sangat, siot tol poli, cuti tak sama dengan IPT lain. Aku dah lama tak lepak. Budak2 balik baru ade geng lepak. Semak2!.

# - aku maksudkan orang2 tertentu je, takde kene mengena jangan pandai2 nak terasa lak.

0 comments: