CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Wednesday, July 15, 2009

Hepy Birthday To ME.


Hmnn,

Harini birthday aku, kejap je dah masuk 19. Macam biasa la, takkan ada apa2 yang menarik. Aku pun bukannya kisah sangat, tak mengharapkan apa2 pun. Apa yang aku nak cuma kek, aku suka kek. Hahaha, kompem aku gi beli jakgi.

Memula aku rasa macam nak cheese cake, tapi aku test rasa haritu, bluek! Aku tak suka cheese cake, rupa dan warna je yang menarik, tapi rasa, aduh..tak minat aku. Aku taknak kek coklat, tak minat nak makan kek coklat sebagai birthday cake aku. Biasa sangat.

Then, blueberry cake lak aku dah rasa tahun lepas, takkan nak makan kek sama kot, tak best ah. Ice-cream cake lagi laa, aku da ler tak suka ice-cream, kalo beli dah kompem2 aku tak makan. Entah la, aku pun tak tau, tengok la macam mana nanti.

Hmnn, aku tak da mood sangat sebenarnye ni, macam biasa la, kepala berserabut, hidup aku still rasa kosong. Entah bile la semua ni nak berubah. Lantak la, aku bukannye ape pun. Neway, ni adalah orang2 yang dah wish birday aku buat masa ni. Tak jauh beze pun dengan tahun lepas.

1st, Hasif, awal 3 hari die kat wish aku pasal die da nak pegi sambung study, wish u all the best bro.
2nd, Rahaina, siapa lagi, awek aku ler, keadaan kitorang tengah tak berapa ok pun dia masih wish lagi. Siap bagi hadiah dengan card. Nanti aku tunjuk. Next post la kot.
3rd, Dammia Myra, thanks sbb ingat. =)
4th, Bob classmate aku. Thanks bro, bday ko nanti aku datang sane g pukol ko. Ahaha, joke je.

And yang special sikit dari Mimie, die post dekat blog, aku baru bace tadi, thanks.


# - untuk pengetahuan korang, maxis xde bagi aku free call pun, siot2. pastu celcom aku lak no u-pax, so aku leh aktifkan 8pax aku pada member2 aku yang guna u-pax je la, means, aku cume leh call free member2 aku yang pakai upack je, so far member2 aku yang guna upack dan selalu contact aku cume ika dengan mimie je. Siot2, dapat call free serupe cam tak guna je. So, jangan la nanti ada yang kata aku tak ingat member lak, bukan taknak call, tapi tak boleh. Datz all.

6 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hari jadi ko??
hepo belated birthday!!!
sori ya lambat wish

akak sgt membizi spi kan nda smpat tgk blog ko..
semoga ko panjang umur, murah rezeki dan tercapai semua impianmu... aminnnnnnnn

Saiful Hapizudin said...

ahaha...

thanks kak...

ta kesah cepat ke lambat...=)

Ain Shdn said...

Sorry..
xwish..
sorry taw...
neways happy bfday..
i'm not ur frens right?
;((

Saiful Hapizudin said...

lor...

cube bace post yang tajuk die "KAWAN" tu...

neway...

thanks sbb wish...

kenape la kate mcm tu...

kitekan kawan...=)

Ain Shdn said...

hehehe.thankx.lawa xblog ain???

Saiful Hapizudin said...

lawa2...=)