CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Friday, January 20, 2012

Perempuan benci lelaki merokok dan tak pandang lelaki naik motor?

Hmnn...

Betul ke perempuan ni benci lelaki merokok? ye lah kot... siapa tahu kan? Kadang2 rasa nak ketawa pun ada. Ya memang kebanyakan perempuan sering mengatakan mereka benci lelaki merokok tapi... tapi... tapi~ Hahahah... ada sesetengah kes ni betul2 buat aku rasa nak gelak sampai orang tu rasa sakit hati. Bukan apa, dulu beriya-iya kata benci lelaki merokok, benci lelaki naik motor... sekarang couple dengan mat motor yang hisap rokok. Orang boleh kata kalau dah jodoh nak buat macam mana bagai... tapi... pandai2 fikir sendirilah. Aku bukan haters atau berniat untuk menyindir, cuma dulu bukan main sindir orang... sindir perokok tu tak apa lah, sebab untuk pengetahuan kaum hawa sekalian, bukan perempuan je tak suka lelaki merokok, malah lelaki ni pun tak suka perokok, maksudnya... lelaki ni tak suka lelaki dan perempuan yang merokok ok? Tapi kalau nak cerita bab motor, janganlah pandang hina sangat, ingat orang yang bawa motor ni tak berjaya ke? hahaha...mungkin bila sampai masa nanti tahu lah faham sendiri kan? =)

p/s : aku tak ada niat pun nak sakitkan hati mana2 pihak sepertimana mereka menyakitkan hati dan perasaan orang lain dengan hinaan mereka, cuma kadang2 perasaan sakit hati tu muncul bila lihat kelakuan menghina orang ni dan ianya mendorong aku untuk membalas rasa itu pada mereka. Macam aku dah kata, aku ni bukanlah orang yang baik, banyak buruk dari baik kot.=)

4 comments:

July Alan said...

Tak. Ak sebagai perempuan, ak tak pernah bencikan perokok atau lelaki bermotor. :)

July Alan said...

Btw, ak sokong kau. ;)

ilishaheera said...

Merokok tu tak bagus. Bau dia menyakitkan otak xD Tapi kalau orang yang kita suka tu merokok, tiba-tiba bau tu wangi! TIBA-TIBA!!! xD
Naik motor best la! Boleh rasa nikmat angin xD

Saiful Hapizudin said...

Ika :

Hmnn... sebenarnya aku tak berniat untuk tujukan apa yang aku kata ni pada semua. Tapi aku rasa sakit hati bila aku tengok orang yang selalu hina perokok, lelaki naik motor tiba2 couple dengan mat motor yang hisap rokok...

Apa pun, pada pendapat aku ada baiknya kita hindari perokok ni sebab nanti dengan secara tidak langsung kita menjadi secondary smoker yang risikonya untuk mendapat penyakit terutama kanser lebih tinggi dari perokok tegar...

Aku tak kata aku tak bergaul dengan perokok... tapi kalau boleh elakkan, kalau nak smoke... minta dorang jangan smoke ditempat tertutup...

Ili :

haha... itu la yang hairan tu, bila orang yang kita suka tu smoke, tiba2 pula rasa tak kisah kan :)