CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Friday, February 3, 2012

Malas Kerja...

Hmnn...


Baru2 ni aku cakap dengan ayah  aku yang aku rasa malas nak kerja lagi dan aku tak sangka betul dengan feedback yang dia bagi, "tak ape la, kalau ko nak rehat ko rehat je la". Haha... duduk rumah goyang kaki menikmati PS3. Tak ade la, sebenarnya aku rasa tak sedap hati sejak kebelakangan ni, kepala aku pun kusut semacam je, aku sendiri yang buat aku rasa kusut dengan memikirkan apa yang tak perlu. Aku nak rest kejap... sampai bila sekejap tu aku sendiri tak tahu. Aku tahu lama2 sangat dekat rumah ni muak dia tengok muka aku nanti... :|

3 comments:

ilishaheera said...

April start la kerja, okay? xD

Saiful Hapizudin said...

haha... dah lama mula la, cuma tiba2 rasa malas kerja :P

Saiful Hapizudin said...

haha... dah lama mula la, cuma tiba2 rasa malas kerja :P