CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Thursday, September 9, 2010

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri





Hmnn

Pejam celik-pejam celik, sekejap je kita dah berada dipenghujung Ramadhan, bulan mulia yang hanya hadir sekali dalam setahun. Semoga bertemu lagi kita dengan bulan yang mulia ini pada tahun hadapan.

Syawal pun bakal menjelma, macam2 perasaan yang bermain di hati. Tapi tak kira apa pun, hargailah apa yang kita miliki pada hari ini seadanya.

Selamat Menyambut hari raya Aidil Fitri dan maaf zahir batin. Usah diingat sengketa lama, ikhlaskan hati saling memaafi. Kita manusia, tak lari dari kesilapan kan.

Selamat hari raya dan semoga bergembira dihari yang mulia itu, jaga diri, dan ingatlah mereka yang lain :)


1 comments:

Ili Shaheera said...

Selamat Hari Raya buat E'pol jugak! "ikhlaskan hati saling memaafi" ea.. sha pun nak minta maaf kalau selama perkenalan kita ni ada buat E'pol pasrah2.. (: