CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Wednesday, March 11, 2009

Hmnn....


"ko mmg paloi ko ingt aq xtau ko lyan lucah . xyah r blgk baik . dh la lyan awek org . ko la penipu plg bsar pnah aku jmpa kwn2 ko semua kena tipu, jgn smpai aq tlis je apa ko tipu ko kiddotricky eh dlm habbo? ptut ltak kiddopaloi.ptut la nma tricky, rpanya kaki kencing org tipu dia tao mrh dia tipu org ley jalan plak. cermin2 kn diri tue dulue ye sblm nk ckp org itu ini"

OK...ni adalah apa yang telah ditulis oleh zeekay dalam chatbox aku...aku ak tahu...sama ada ni zeekay yang sebenar atau sebaliknya...tapi...apa yang aku bakal kata ni...ditujukan kepada orang yang menulis semua tu kepada aku...

Macam ni la...korang semua boleh tahu...aku tak kesah korang nak kata apa pun pada aku...yang penting...korang ada alasan yang munasabah untuk melayakkan korang berbuat sedemikan...

Erm...berbalik kepada apa yang ditujukan pada aku...
dia ni kata aku layan lucah...ok fine...aku mengaku...ya...memang aku layan...sebelum ni aku tak pernah pun kata aku tak layan...zaman sekarang ni...tipu la kalau aku kata aku tak layan...tipu la kalau kau kata kau tak layan...kita masing2 boleh faham...

Then...dia kata aku layan awek orang?...siapa?...kau ada bukti ke?...kalau kau ada bukti...buktikan...setakat cakap2...semua orang boleh cakap...yang penting bukti...

Dia kata aku penipu paling besar...kata aku tipu semua orang...dan cuba ugut aku dengan berkata...jangan sampai dia tulis apa yang aku tipu..."jgn smpai aq tlis je apa ko tipu"...hahaha...kau tulis jelah...aku pun nak tau gak apa yang aku tipu...kau tulis je...siap sediakan bukti apa yang aku tipu...setakat cakap...dan orang percaya apa yang kau cakap...memang bodoh la...bukti tu penting...hebat betul dia ni...dari cara cakap...memang macam dia ni kenal aku...lebih dari diri aku sendiri...

Yang selebihnya...dia cuma merepek...maki2 semua tu...haha...berseronoklah memaki aku...aku tak luak apa pun...dia suruh aku cerminkan diri aku...aku memang dah cerminkan pun diri aku...kalau tak...berani ke aku kata semua tu?...berani ke aku kata terang terangan dekat sini kalau betul aku salah?...korang pun boleh fikir sendiri kan...dan...kepada orang yang kata semua tu pada aku...hahaha...tak perlu la jadi pengecut...tunjukkan jela diri kau...kalau betul kau tau semua tu...sepatutnya kau da tau siapa aku...kau kenal aku...dan kau tau apa yang sepatutnya kau buat untuk berdepan dengan aku...

Berdasarkan apa yang aku tau...apa yang aku rasa...hanya seorang je yang tahu semuanya tentang diri aku...hanya "KAU"...dan "KAU" tahu siapa diri "KAU"...apa yang kau buat ni...memang diluar jangkaan aku sebelum ni...tapi...aku memang dapat rasa seakan2 ada sesuatu yang akan berlaku nanti...dan sungguh mengecewakan aku...bila kau guna cara macam ni...pengecut...akhirnya kau luahkan apa yang kau pendam...tapi tak sangka pulak...kau gunakan cara pengecut sampai macam ni...

Aku hormati kau...dan aku buat apa yang patut sebagai seorang kawan...tapi nampaknya tak jadi...apa yang aku kata ni...bukan disebabkan oleh pengaruh sesiapa...tapi dari diri aku sendiri...berdasarkan apa yang berlaku pada aku...satu yang aku boleh kata tentang apa yang aku rasa sekarang ni..."PSYCHO"...aku rasa kau ni "PSYCHO"...

Kau terlalu yakin dengan apa yang kau buat...aku tak tahu kau gunakan cara apa untuk dapatkan semua maklumat yang kau perlukan...tapi rata2 yang kau dapat...semuanya tak tepat...salah...kau boleh kata itu ini...dan yakin dengan semuanya...tapi masaalahnya...semuanya tak tepat...for serious..memang tak tepat...

Kalau kau masih ingat...dan aku yakin kau masih ingat...aku pernah tipu kau...kata nak keluar...tapi sebenarnya aku tak keluar...memang tak keluar langsung...tapi kau kata...aku keluar...cuma kau tak percaya aku keluar dengan siapa...dan kau mempersoalkan aku keluar dengan siapa...kau kata kau boleh track aku kat luar...sedangkan pada hakikatnya aku langsung tak keluar...masa tu...aku dah mula rasa pelik...dan aku berterus terang pada kau yang sebenarnya aku tak keluar...aku tido kat rumah...

Haha...dari gaya kau...macam kau terkejut dengan apa yang aku kata...sebab kau yakin dengan apa yang kau tahu...kau begitu yakin dan terlalu yakin...hinggakan kau tak dapat terima dengan hakikat sebenar yang aku bagitahu kau...dan aku rasa...kau masih sukar untuk terima semuanya sampai sekarang...

Aku tahu...hingga sekarang...kau masih begitu yakin dengan semua yang kau perolehi...tapi aku tak...aku cuma menganggap...selama ni...kau cuma membuat andaian...dan andaian...kita masing2 tahu...andaian...andaian tak semestinya tepat...

Apa yang aku nak kau tahu...aku tak marah...langsung tak ada perasaan tu...cuma kecewa dengan apa yang berlaku...kau terlalu banyak berahsia dengan aku...sedangkan aku dah beritahu semua yang aku tahu...aku tahu...selama ni pun...kau meragui aku...kau tak percaya pada aku...its fine...aku tak pernah paksa sesiapa untuk mempercayai aku...tak pernah...aku cuba buat apa yang aku mampu...hakikat sebenar yang aku tahu...

Erm...Kau boleh kata...apa guna kau buat semua ni...apa yang kau dapat...buat apa kau sanggup memperjuangkan itu dan ini kalau hakikatnya kau cuma nak buat macam ni...tapi pada pemikiran aku sekarang...aku rasa...kau buat itu dan ini...kau sanggup buat semua tu...untuk merahsiakan hakikat sebenar...kau berselindung disebalik apa yang kau lakukan...sementara memperjuangkan apa yang kau pendamkan...apa yang kau tak pernah bagitahu...

Kau selalu kata itu dan ini...tapi masaalahnya...kau tak pernah tunjukkan pada aku...kau cuma kata..."nanti"...tapi apa yang aku rasa sekarang...sebenarnya..."nanti" tu tak akan pernah wujud...kalau wujud pun...cuma kerana kau terpaksa...bila aku dah buat sampai macam ni...bagi aku...kau buat itu ini...kau kata itu ini...semata-mata untuk berselindung di sebaliknya...kau cuba melakukan sesuatu yang seakan2 menunjukkan sebab kenapa kau tak dapat mempercayai aku...kerana kau tahu...aku mempunyai sebab yang kukuh untuk meragui kau...dan kau dah tahu...sememangnya aku kian meragui kau...aku tak meragui kau kerana pengaruh pihak lain...tapi kerana apa yang berlaku...

Kau minta macam2 dari aku...aku cuba beri selagi aku mampu...kau minta itu...kau minta ini...kau minta benda...yang kau sendiri tahu aku tak akan beri...dan kau sendiri takkan beri kalau aku minta dari kau...ada sebabnya kenapa aku tak beri sesuatu tu...sebab aku dapat rasa...someone is trying to set me up...im being blackmailed...tapi aku tak kesah...dan aku yakin dengan apa yang aku tahu...apa yang aku rasa...kau bole kata itu ini...tapi yang paling penting...buktikan apa yang kau kata...

Aku tertanya2 siapa Zeekay...siapa Mr. Kari...siapa yang tahu terlalu banyak tentang diri aku? tapi masaalahnya...siapa lagi yang tahu semua tu?...siapa lagi yang mampu menyamar menjadi diri aku...orang meragui aku ialah Mr. Kari...buruk gila nama...ahahaha...tapi hakikatnya...masa Mr. Kari tu muncul...kenapa kau langsung tak meragui dia?...tak meragui dia seperti kau meragui aku...sebab kau sebenarnya adalah dia?...kita masing2 boleh tahu...sebab tu aku tak suka dunia net...dan kadang2 aku menyesal melibatkan diri dengan semua ni...tapi tak apa lah...ada sesetengah perkara yang telah begitu banyak mengajar aku...

Ok la...terlalu banyak yang aku cuba sampaikan...tapi tak berpeluang buat masa ni...sekarang ni aku tengah kat poli...online kat library guna laptop member aku...tak ada banyak masa...aku semakin bz sekarang ni...tak ada banyak masa...cuma apa yang aku boleh kata...ada pihak yang menggunakan peluang ini dengan sebaik2nya...sementara aku tak dapat nak online...cuma satu yang aku nak kau tahu...aku minta maaf sebab terpaksa kata macam ni...aku tak mahu tipu...hakikat apa yang aku rasa...apa yang aku tahu...aku hargai persahabatan ini...cuma aku takut...hanya aku yang hargai...tapi kau tidak....

1 comments:

Ann said...

bapak ah zeekay nie.budus!