CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Tuesday, June 23, 2009

Few Questions In my mind.

Hmnnn...

aku tahu, walaupun blog aku ni tak seberapa, tapi masih ada yang sudi mengikuti.
Thanks a lot.

Tapi sekarang, aku ada beberapa soalan yang nak ditanyakan pada sesiapa yang terbaca post aku kali ni.

OK, ill make it short. Aku harap ada yang sudi beri respon pada post aku kali ni.

1st, 5 perkara yang korang rasa sangat penting dalam hidup korang ?

2nd, macam mana korang berusaha untuk dapatkan perkara2 tersebut?

3rd, andai kata korang dah memiliki 5 perkara tu, apa yang akan korang lakukan untuk menjamin segalanya terus berkekalan?

4th, korang pernah kehilangan dan gagal dalam apa yang korang usahakan?

5th, apa yang korang lakukan bg menghadapi kegagalan korang?

6th, apa pendapat korang dgn apa yang telah aku post sebelum ni?
(yg ni jawab ler kalo korang rase nak jawab)

Itu je yang aku nak tanya, aku harap ada yang sudi beri respond. Soalan keenam tu aku tanya sebab ada orang pernah kata, most of my post were just blaming others.

4 comments:

Daz Dianza said...

kalo ni soalan PMR..mmg aq bunuh diri la..cam ssh je..lain kali la jawab.hahahahah :)

Saiful Hapizudin said...

ahaha...susah ke?

heaRd mRs sumOnelse buBbLinG said...

=.= pe kiddo cm kaunseling jek ak tgk~ bukn sush tpi pnjg maleh tulis ;P hahaha tpi ak de gak komen kan~~ lalalala

Saiful Hapizudin said...

yele2...kalo rejen jawab ler...

xpakse pon..;D