CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Tuesday, July 6, 2010

Hahaha. A little talk to myself.

Hmnn,

Sekarang ni, aku rasa, aku ni tak adalah teruk sangat, since result poli aku pun boleh dikategorikan baik, yelah senarai Anugerah Ketua Jabatan, AKJ (Dekan di U). Ramai orang kata Poli ni senang, yeah, senang sebab lecturer terlalu baik hati. Tapi aku dah cukup rasa kepayahan di Poli ni. Sebenarnya aku sakit hati jugak, aku study separuh mati, last2 orang lain dapat soalan bocor macam tu je, @#$%^ betul. Tak puas hati sebenarnya aku ni.

Haha, anyway, dari apa yang aku lihat, kalau aku pandai bawa diri, peluang pasti akan jadi lebih cerah. And then, punca kenapa mood aku takda la down sangat sebab, ramai diantara mereka yang ada ijazah pun belum tentu dapat kerja baik, bergantung pada course, result dan peribadi individu. Aku tak ada rupa, tapi aku ada hasil kerja dan ianya adalah lebih baik berbanding sekadar kata2 dan segulung sijil kelulusan, yeah, youre DAMN great dude. 

Aku boleh hidup tanpa melupakan kenangan lalu, tak macam mereka yang sentiasa lari dari kenyataan bagi menyembuhkan semangat. Pengalaman mengajar dan menghadapinya tanpa melarikan diri memberikan kekuatan yang tak kita jangka. I AM WHAT I BELIEVE.

I LOVE MYSELF. =D

p/s : Bad English dude.

2 comments:

July Alan said...

that's better. Keep believe in yourself.. jangan jadik macam ak.. :)

Saiful Hapizudin said...

"jangan jadi macam aku" =.="

u r lot better than me >.<