CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Wednesday, June 9, 2010

B untuk BOSAN!!!!



Hmnn,

Sebenarnya, memang aku rasa macam dah terlalu bosan dengan cuti ni, yela, mana taknye, selama ni kesibukan kerja tu la yang melalaikan aku dari semua masaalah dan bila dah cuti ni, aku rasa macam terlalu kosong.

Aku pun tak tahu nak kata apa, dan aku tak tahu nak buat apa. Apa yang aku tahu, sejak cuti ni aku selalu buat benda bodoh yang sia-sia. Online, main game dan buang masa.

Aku rasa bosan, tak ada kerja ke yang boleh aku buat? . Ya, aku bukan taknak cari kerja, masaalahnya ialah, result final belum keluar dan aku malas nak buat kerja jadi cashier la, tukang kira stok la, itu la, ini la, sebab aku tak ada masaalah keewangan pun  sekarang ni. Aku nak pengalaman kerja dalam bidang aku.

Hmnn, aku tak sama macam orang lain, corak pemikiran aku lain sebab aku lebih bodoh. Jadi pada mereka yang pandai2 dan terlalu bagus dalam dunia ni, sila2lah ketuk dan sedarkan orang bodoh macam aku ni ya.

Datz all.

# - Aku bosan dan bengang dengan line internet yang jadi lembab bila abang aku Download movie. Dan bila aku bosan, aku tak rasa nak berbual dengan orang sebab ianya tak menghilangkan bosan aku. Aku tak berkawan dengan orang semata2 sebab nak hilangkan bosan aku.

0 comments: