CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My Playlist


Wednesday, July 1, 2009

Good Bye...


Hmnn,

Arini aku demam lagi, sekali lagi hidung aku ni jd paip air. Tak tahu la kenape, tp aku rase macam kerap sgt lak aku demam ni. Neway, ni bukan apa yang aku nk ckpkn sgt.

Harini aku dah selesaikan sesuatu yang membuatkan aku rasa sedikit bebas dari dunia net ni. Aku dah tak terikat dan buat masa ni, aku rasa aku nak lenyap dari semua ni.

Dah tiba masanya untuk aku terima segalanya, I am nobody. Biarpun dalam real mahupun net. Aku cuma seseorang yang tak seberapa. Tak ada apa2 pun pada diri aku ni.

Dah tiba masanya untuk aku tinggalkan segalanya. Aku nak tumpu pada sesuatu yang real. Sesuatu yang boleh aku banggakan. Sesuatu yang mampu buat orang lain nampak wujudnya aku.

Aku cuma angin, yang bertiup hanya seketika dan hilang untuk selamanya. Aku tak cuba untuk memenangi hati sesiapa, aku cuma cuba untuk melakukan apa yang sepatutnya.

Dah tiba masanya untuk aku terima kembali segalanya, dah tiba masanya untuk aku lalui segalanya seperti dulu. Lalui segalanya seperti yang tidak pernah orang lain tahu.

Maybe just for a while and maybe not...

no one will ever care...


Dear friends, just a simple word, Thanks and Good Bye...

Pieces by Sum 41

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aik ko dah takmo men blog lagi???
kenapa??
wei wei..

Saiful Hapizudin said...

ahaha...

gimmick je tu...:P